Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD NAS POMIARY NA HAMOWNII ZOSTAŁY ZAWIESZONE DO ODWOŁANIA

Do wykonywanych montaży wykorzystujemy inercyjną hamownie podwoziową z modułem pomiarowym firmy V-tech. Możliwość testowania instalacji na hamowni pozwala na dopasowanie map gazowych tak, by parametry dynamiczne uzyskiwane przy zasilaniu gazem były maksymalnie zbliżone do tych na benzynie. Każda montowana instalacja gazowa na życzenie klienta poddawana jest badaniu na hamowni podwoziowej. Dokumentacja z wykonanych prób przekazywana jest właścicielowi pojazdu. Możliwy jest również pomiar mocy na hamowni z wydrukiem wyników aut tuningowanych i seryjnych w celu określenia ich stanu technicznego.

Pomiary dokonywane są na hamowni obciążeniowej firmy V-tech serii VT-2

Obciążenie pojedynczej osi [kg] 3000 , Liczba osi 1, Hamulce elektrowirowe 1 xTelma-Valeo Vmax [km/h] 300 Tryby pomiarowe inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów Pmax [HP] - tryb inercyjny 450 [1] Pmax [HP] - tryb dynamiczny i test drogowy 600 [1] Pmax [HP] - tryb stałych obrotów (moc na kołach) 270 [2] Dokładność pomiaru, tryb inercyjny [%] 0,1 Dokładność pomiaru, tryby obciążeniowe [%] 1







REGULAMIN

- Wszystkie terminy pomiarów należy uzgadniać telefonicznie z wyprzedzeniem (tel. 691 555 324)

- Wynik pomiaru wraz z wydrukiem podawany jest tylko do wiadomości właściciela pojazdu (osoby zlecającej pomiar)

- Cena zawiera w sobie 4 pomiary. Jeżeli pojazd posiada instalację gazową (lub nitro itp) można wykonać jeden pomiar z włączoną a drugi z wyłączoną instalacją.

- Początek pomiarów o godzinie 9.00. Wjazd ostatniego pojazdu 18.30.

- Seryjne ucha/wkrętki za które holuje się pojazd muszą być dostępne (zarówno z przodu jak i z tyłu). Jeżeli ktoś ma niestandardowe zderzaki, kratki, światła dzienne blokująde dostęp do ucha należy je zdemontować. W przeciwnym wypadku wykonanie pomiaru nie będzię możliwe.



- Samochody muszą mieć opony w dobrym stanie technicznym. Nie hamujemy pojazdów jeżdzących na oponach bieżnikowanych oraz kolcowanych. Indeks prędkości opon - minimum T (do 190km/h)

- Rezerwujemy sobie prawo do nie wykonania pomiaru jeżeli uznamy że stan techniczny pojazdu jest nieodpowiedni.

- Samochody muszą być proste i posiadać prawidłowo ustawioną geometrię. Jeżeli po zapięciu pojazdu na rolki i wykonaniu jazdy testowej okaże się że nie można wykonać pomiaru z powodu złej geometrii pojazdu pobieramy opłatę jak w przypadku wykonania pomiaru.

- Nie odpowiadamy za uszkodzenia pojazdu/silnika zaistniałe w czasie wykonywania pomiaru wynikające z wad ukrytych lub złego stanu technicznego pojazdu.









Filmy z testowych pomiarów na hamowni: